Koncern Bridgestone ma nadzieję, że wspólne przedsięwzięcie umocni jego pozycję jako lidera rynku opon motocyklowych, a także będzie świetną okazją, by opowiedzieć o produktach i dotychczasowych osiągnięciach firmy w świecie wyścigów motocyklowych - a dodatkowo zrobić to w niezwykle innowacyjny sposób, który angażuje zarówno fanów motocykli, jak i zapalonych graczy z całego świata.

W grze RIDE 4 motocykliści ze wszystkich zakątków świata będą mogli doświadczyć płynnej, szybkiej jazdy na oponach Bridgestone na jednym z 34 wirtualnych, skrupulatnie odtworzonych torów wyścigowych tak, jakby testowali je w rzeczywistości. Gracz może wybierać spośród licznych opon motocyklowych Bridgestone, w które może wyposażyć jeden z przeszło 250 dostępnych modeli motocykli od 22 różnych producentów. Marka Bridgestone będzie obecna w cyfrowym świecie gier za pośrednictwem sponsorowanych strojów i sprzętu, bilbordów na torach wyścigowych, a także dedykowanych trybów gry.

Jedną z głównych funkcji RIDE 4 będzie Endurance World – całkiem nowy tryb gry dedykowany długodystansowym wyścigom motocyklowym. W tym trybie gracze mogą testować swoje umiejętności jazdy i koncentrację, a także faktycznie ocenić właściwości jezdne i wytrzymałość opon Bridgestone.

W grze, jak w prawdziwym życiu, zużycie opony jest jednym z najważniejszych czynników, który decyduje o sukcesie motocyklisty, a na paramenty opony wpływa także styl jazdy i warunki atmosferyczne. W trakcie wyścigu gracze muszą podejmować strategiczne decyzje, aby odpowiednio zmniejszać negatywny wpływ tych czynników.

Jako lider w zakresie mobilności, oferujący szeroką gamę wysokiej jakości produktów i rozwiązań, w tym także opon motocyklowych klasy premium, uznaliśmy, że nasz debiut w wirtualnej rzeczywistości warto zacząć od współpracy z Milestone, wiodącym twórcą gier symulacyjnych dla wielbicieli dwóch kółek – skomentował Nico Thuy, szef działu produktów motocyklowych w Bridgestone EMIA. – Stale poszukujemy świeżych pomysłów na to, jak zaangażować naszych klientów i komunikować się ze społecznością motocyklistów, prezentując przy tym jakość naszych produktów. Nasza obecność w grze RIDE 4 to wyjątkowa okazja, żeby to osiągnąć.

Kiedy wprowadzaliśmy serię RIDE, naszym głównym celem było stworzenie unikalnego doświadczenia dla wszystkich miłośników dwuch kółek. Dziś, pięć lat później, doskonały poziom grafiki, realność rozgrywki i współpraca z Bridgestone potwierdzają, że podążaliśmy we właściwym kierunku – powiedziała Luisa Bixio, CEO w Milestone.

Źródło: Bridgestone