CRF250R

Razem z flagowym CRF450R, CRF250R model 2020 korzysta z ulepszeń podwozia i silnika, zwiększając zarówno osiągi, jak i prowadzenie. Modyfikacje silnika powodują wzrost odpowiednio o 4% i 8% w stosunku do mocy maksymalnej i maksymalnego momentu obrotowego, przy jednoczesnej poprawie wielkości momentu obrotowego w zakresie niskich i średnich obrotów, z ulepszoną konstrukcją głowicy cylindra i tłoka oraz zoptymalizowanymi kanałami dolotowymi i wydechowymi dla pełnego wykorzystania nowych profili krzywek wałka rozrządu. Zmienione zostało przełożenie drugiego biegu, aby w pełni wykorzystać wzrost mocy, dodatkowo trzeci i czwarty bieg są teraz pokryte powłoką o niskim współczynniku tarcia, co zapewnia płynniejsze zmiany biegów. Ponadto w ramach ulepszenia silnika, CRF250R otrzymuje nowe mapy FI w oparciu o doświadczenia z 450R, w celu dostrojenia mocy w zależności od wybranego biegu.

Zmniejszenie ciężaru ramy i wahacza poprawia elastyczność podwozia; w połączeniu ze zwiększoną sztywnością samego wahacza zapewnia lepszą stabilność i precyzję jazdy. Zmiany w zawieszeniu wprowadzono, aby zwiększyć tłumienie przy niskich prędkościach. Model CRF250R jest teraz dostępny z nowymi tylnymi klockami hamulcowymi opracowanymi specjalnie w celu poprawy trwałości i osiągów, eliminując potrzebę tylnej osłony tarczy, pojazd jest dostępny z nową grafiką na rok 2020.

CRF450R i CRF450RX

Po znacznym polepszeniu osiągów w 2019 r. Modele 2020 CRF450R i CRF450RX korzystają teraz z nowego udogodnienia Honda Selectable Torque Control, który współpracuje z poprawionymi HRC Launch Control oraz nowymi mapami ECU FI.

Trzy zakresowy HSTC działa w celu zminimalizowania poślizgu tylnego koła (a więc strat napędu i maksymalnej trakcji. Nie używa czujnika prędkości koła i umożliwia dokładne wyczucie przepustnicy podczas dozowania mocy; czas zapłonu jest opóźniany, a PGM-FI kontroluje zmiany, gdy wykryje się, że nagła zmiana obrotów przekroczyła ustaloną wartość. System HSTC zachowuje ostanie wybrane ustawienie nawet po zgaszeniu silnika. Jest również możliwość wyłączenia systemu.

Podobnie jak jego rodzeństwo o pojemności 250 cm3, CRF450R i CRF450RX korzystają z nowych klocków hamulcowych tylnych, opracowanych w celu zwiększenia trwałości i osiągów, a także zmodyfikowano przednie i tylne zawieszenie, aby zwiększyć tłumienie przy niskich prędkościach podczas gwałtownego hamowania i przyspieszania. Odświeżona grafika zachowuje zgodność z nowym CRF250R.

CRF450L, CRF250L i CRF250 Rally

Dopuszczony także na drogi CRF450L, wprowadzony w zeszłym roku i wykorzystujący tę samą ramę i silnik, co motocross CRF450R, otrzymuje tę samą aktualizację grafiki co CRF250R, CRF450R; CFR250L i CRF250 RALLY które są teraz dostępne w nowej, atrakcyjnej, czarnej kolorystyce „stealth black”.

Źródło: Honda