I’M Inter Motors to nie tylko sprzedaż produktów i usług, ale także propagowanie kultury motocyklowej i bezpieczeństwa motocyklistów jako o świadomej grupy ludzi dzielących się z innymi swoją pasją. Na stronie internetowej można znaleźć kompendium wiedzy o motocyklach i wszystkim, co kręci się wokół jednośladów. To źródło wiedzy i miejsce spędzania wolnego czasu. Podobnie jest w przypadku sklepów stacjonarnych. To miejsca, w których oprócz zrobienia zakupów, po prostu spędzisz dobrze czas.

Salony z nowymi logotypami odwiedzić można było już od początku 2018 roku, a stopniowo i kolejne będą ulegać przekształceniu. To, czym z daleka wyróżniać się będą poddane rebrandingowi sklepy I’M Inter Motors to przede wszystkim kask umieszczony w apostrofie nazwy. Ma on nawiązywać do dbałości firmy o bezpieczeństwo i pozycjonować motocyklistów jako świadomą i odpowiedzialną grupę dzielącą się z innymi swoją pasją.

Marka I’M Inter Motors dedykowana jest w całości klientom detalicznym. Jej działalność w dalszym ciągu opiera się na sprzedaży ubrań i akcesoriów motocyklowych oraz części zamiennych. Jest to pierwsza w Polsce i największa zarazem sieć sklepów motocyklowych, jest importerem oraz dystrybutorem czołowych marek odzieży i akcesoriów m.in. Alpinestars, Nolan, SHARK czy IXON. Posiada także marki własne, jak Adrenaline oraz Ispido.

Już niebawem nowa strona imready.eu. Stay tuned!

Źródło: Inter Motors