Tym samym Askoll wyprzedził takie marki jak Yamaha, SYM czy Peugeot. Oczywiście wynik ten nie byłby możliwy do osiągnięcia bez sprzedaży w sektorze biznesowym. Skutery na prąd w dostawie jedzenia potrafią zdziałać cuda, jeśli chodzi o koszty eksploatacji. Przekonały się o tym takie rozpoznawalne sieci restauracji jak Domino’s Pizza, Sushi Shop, Vapiano czy Burger King – posiadające w swoich flotach w całej Europie blisko tysiąc pojazdów tej marki.
Według obliczeń polskiego importera, elektryfikacja floty pojazdów zwraca się już po przejechaniu 15 tys. km, więc w przypadku intensywnych użytkowników, niejednokrotnie szybciej niż w jeden sezon. Zakładając 4-letni okres eksploatacji pojazdów, oszczędności wynikające z odejścia od spalinowych mopedów na rzecz elektrycznych, wyniosą co najmniej 10 tys. zł na każdym skuterze. Co za tym idzie, we flotach składających się z kilkudziesięciu skuterów, oszczędności idą w setki tysięcy polskich nominałów.

Trzeba uczciwie przyznać, że skutery elektryczne nie są nowością ostatniego sezonu. Wiele sieci pizzerii i restauracji testowało już w przeszłości elektryczne pojazdy, jednakże skutki tych testów bywały różne. Obniżenie kosztów bieżących od początku było zauważalne, jednak dokuczliwe w codziennym użytkowaniu bywały zbyt krótkie zasięgi, słabe przyspieszenie, częste usterki i ogólnie przeciętna (jeśli nie dramatyczna) jakość wykonania.

Tymczasem to właśnie za sukcesem producenta z Włoch stoi niezawodność, znakomita jakość i nowoczesne technologie. Te wszystkie zalety wciąż byłyby jednak niewystarczające, gdyby producent nie wsłuchiwał się w potrzeby swoich przyszłych klientów – ponad 30% produkowanych pojazdów to jednoślady przygotowane pod indywidualne zamówienia.

Więcej informacji:
www.velomotors.pl
www.askollelectric.com

Źródło: Informacja prasowa Askoll