Często motocyklista przypomina sobie o tej mało istotnej rzeczy dopiero w momencie, kiedy motocykl nie odpala lub kiedy zaczynają się problemy z elektryką pojazdu. Na forach internetowych można przeczytać masę wątków na temat problemów ze „świrującym motocyklem”: a to nie odpala, a to migają kontrolki, a to wskazówki prędkościomierza i obrotomierza podskakują losowo, a motocykl nie chodzi na wszystkich cylindrach. Zaczyna się szukanie pomocy i zamartwianie się, że to na pewno jakaś poważna awaria. Jednak większość wyżej wymienionych problemów to właśnie wina tego na pozór mało istotnego akumulatora.

Jak temu zabobiegać? Dbać o akumulator i montować w motocyklu mocne, sprawdzone opcje. Należy pamiętać o odpowiednim serwisowaniu akumulatora – odpinaniu od instalacji i regularnym podładowywaniu w okresie zimowym.

Akumulatory Motobatt z oferty Auto Partner S.A. mają specyficzną budowę: 4 terminale (2 plusy, 2 minusy w serii quadflex) umożliwiają zamontowanie akumulatora w zależności od potrzeb z lewym lub prawym plusem. Niektóre z referencji posiadają specjalne podkładki dystansowe na spodzie lub z boku dzięki czemu jeden akumulator pokrywa nawet do kilkanastu modeli motocykli. Mają o 20% większy prąd rozruchowy w porównaniu z jednym z najpopularniejszych akumulatorów na świecie, są przy tym tańsze.

Oferta akumulatorów Motobatt obejmuje baterie AGM, żelowe, litowo-jonowe, wszystkie gotowe do montażu.  Dzięki regularnej procedurze konserwacji akumulatory zawsze są w 100% sprawne i przygotowane. Coraz większa popularność akumulatorów Motobatt sprawia, że pochodzą one zawsze ze świeżych dostaw. Objęte są dwuletnim okresem gwarancyjnym. W ofercie dystrybutora oprócz baterii jest również cała gama materiałów promocyjnych – stojaki Motobatt, testery, jump-startery oraz gadżety: np. kubki i parasolki.

Źródło: Auto Partner S.A.